Mollevite 19, Westervoort

U kunt ons bereiken van maandag – vrijdag 08.30-17.00

Lees s.v.p. eerst onze FAQ voordat u ons een bericht of email stuurt. Misschien staat het juiste antwoord erbij! Kunt u het niet vinden? Neem dan contact op middels contactformulier op de voorpagina.

Wat zijn de verzendkosten van Theeshop.nl

Theeshop zal altijd verzendkosten berekenen. Voor Nederland, België en Duitsland zijn deze kosten altijd EUR 4,50. 

Welke betalingsmogelijkheden heb ik bij de Theeshop?

U kunt voor uw eigen veiligheid eenvoudig betalen met iDeal, Sofort banking of met Bancontact/Mistercash. U kunt ook kiezen voor betaling achteraf, dit doen wij via Billink. Hier zijn geen extra kosten aan verbonden. Op uw factuur zal staan dat de betaling aan FMEP b.v. is. Uw betaaltermijn is 14 dagen.

Wat zijn de levertijden van de Theeshop?

Bestellingen die voor 16.00 uur geplaats worden (en op de juiste wijze zijn afgerekend) worden in principe diezelfde dag nog verstuurd. Dit met uitzondering van de zaterdag en zondag. Bestellingen op die dagen gaan op de eerst volgende werkdag (meestal de maandag) de deur uit. Mocht een besteld product niet op voorraad zijn dan nemen wij direct contact met u op om samen te overleggen.

Hoe veilig zijn mijn gegevens bij de Theeshop

Naast het feit dat onze shop werkt met een beveiligde verbinding (hangslotje) slaan wij geen adressen op in onze systemen. Alle financiële informatie gaat via een daarvoor goedgekeurde service provider en daar hebben wij geen inzage dan wel toegang in. Wij zullen uw gegevens ook NOOIT aan derden aanbieden.

Wat gebeurd er precies nadat ik een bestelling heb geplaatst?

Als u uw bestelling heeft afgerond en betaald ontvangt u van ons een bevestiging per email. Deze dient u goed te controleren, voor de juiste verzendgegevens maken wij gebruik van de door u ingevoerde informatie. Wij passen dus geen adressen aan!

Krijg ik een factuur nadat mijn bestelling is afgewikkeld?

Nadat wij uw bestelling gereed melden voor verzending krijgt u automatisch een email met de factuur bijgesloten.

Kan ik mijn bestelling volgen?

Jazeker! Nadat wij uw bestelling hebben afgewikkeld krijgt u automatisch een mail met de track & trace gegevens van uw bestelling. Hiermee kunt u via PostNL eenvoudig uw zending volgen. Wij werken altijd met een handtekening voor ontvangst om te zorgen dat u uw bestelling ook daadwerkelijk ontvangt.